United States Of America Pointer
slide show

dag 02 – din hatlåt

Postat av: Amanda - FOTO

sv; Hahah, håller med :) Nu när jag har hittat ser jag dock fram emot det ;) Tusen tack!

2012-03-19 @ 13:42:56
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: joanna

Hej! tänkte bara tipsa om att jag kör en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:) Har även massa tävlingar med fina priser så gå in på min blogg och passa på att anmäl dig

Om du inte vill ha såna här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en underbar vecka kram joanna:)

Ps. länkar till tävlingen finns i bloggens vänsterspalt men kolla så du anmäler dig till en aktuell tävling då dagens blogg pågår varje dag:)

2012-03-19 @ 13:54:30
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Therese

Sjukt fin blogg tjejen! :D

Kram<3

2012-03-19 @ 16:40:37
URL: http://lskardejj.blogg.se/

FOTO
-Jag fotar med en Nikon D90
-Jag redigerar min bilder i photoscape, picnik.com eller picasa 3
-Alla foton är tagna av mig om inte annat anges


DESIGN
-Jag har gjort min design helt själv
-Jag hjälper inte till med design


ANNAT
-Jag gör inga bloglovin byten / men gärna länk byten
-Reklam raderas, tänker inte rösta på er blogg/bild eller liknande... så ingen idé att försöka!
-Kommentarer som 'hur är det?' raderas också, svaret finns säkert i min blogg
kommentera nått vettigt istället så lovar jag att kika in!
-Tipsa gärna om tävlingar, vill inte missa något (dock ej frågestunder tack)
-Alla kommentarer granskas innan publicering



Ditt namn tack (gillar inte anonyma kommentarer)
     Kommer du hit ofta?

E-postadress (Våran lilla hemlis)


Har du någon blogg?


Vad hade du på hjärtat vännen?