United States Of America Pointer
slide show

you are a star, but even stars fall sometimes

Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Hej, jag har varit jätte oaktiv på bloggen! men nu jag igång igen sakta men säkert! Det kommer hända hen hel del på bara en månad kolla in och se! :D

2012-04-09 @ 14:38:52
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: Amelia ~ photography ♥

Jätte fin blogg!!

2012-04-10 @ 13:14:44
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/

FOTO
-Jag fotar med en Nikon D90
-Jag redigerar min bilder i photoscape, picnik.com eller picasa 3
-Alla foton är tagna av mig om inte annat anges


DESIGN
-Jag har gjort min design helt själv
-Jag hjälper inte till med design


ANNAT
-Jag gör inga bloglovin byten / men gärna länk byten
-Reklam raderas, tänker inte rösta på er blogg/bild eller liknande... så ingen idé att försöka!
-Kommentarer som 'hur är det?' raderas också, svaret finns säkert i min blogg
kommentera nått vettigt istället så lovar jag att kika in!
-Tipsa gärna om tävlingar, vill inte missa något (dock ej frågestunder tack)
-Alla kommentarer granskas innan publicering



Ditt namn tack (gillar inte anonyma kommentarer)
     Kommer du hit ofta?

E-postadress (Våran lilla hemlis)


Har du någon blogg?


Vad hade du på hjärtat vännen?